dag 5 in Poprad - Reisverslag uit Haren, Nederland van uitwisseling Poprad - WaarBenJij.nu dag 5 in Poprad - Reisverslag uit Haren, Nederland van uitwisseling Poprad - WaarBenJij.nu

dag 5 in Poprad

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg uitwisseling

21 Oktober 2017 | Nederland, Haren

Donderdag was de laatste dag in Poprad.
Om 9u is iedereen aanwezig op school. Er moet eerst nog even gewerkt worden aan de ckv opdracht. Er worden leuke en actieve lessen bedacht voor international day, waar onze leerlingen even docent mogen spelen.
Na deze workshopvoorbereidingen, gaan de leerlingen in groepjes Poprad in. Er moeten allerlei opdrachten uitgevoerd worden rondom het centrum. Er worden vele grappige foto's gemaakt. De opdracht waarbij een foto gemaakt moet worden met een politieagent is waarschijnlijk het lastigste. De stadsopdracht eindigt bij de pizzaria waar iedereen een grote pizzapunt krijgt. De hele middag kan gebruikt worden om te shoppen, chillen, terrasje pakken, ijsjes eten, souvernirs kopen etc.
Om 18u is iedereen bij het grote zwembad: aquacity. Voor het grote wedstrijdbad is niet veel belangstelling, maar voor de warme thermaalbaden des te meer. Na de lasershow kleedt iedereen zich snel aan en gaat naar de bus.
Onze trip naar Slowakije is ten einde. Verschillende ouders zjn naar het zwembad gekomen om ons uit te zwaaien. Na het gastvrije onthaal is er nu een warm afscheid. Ik hoop dat we in juni een vergelijkbaar welkom aan de Slowaken kunnen geven.
Het was een fijne week. Lange busreis terug naar Haren. Ook hier weer veel ouders om iedereen weer mee naar huis te nemen.
Nu even bijkomen en nagenieten.