dag 3 vervolg - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van uitwisseling Poprad - WaarBenJij.nu dag 3 vervolg - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van uitwisseling Poprad - WaarBenJij.nu

dag 3 vervolg

Door: Merel en Pol

Blijf op de hoogte en volg uitwisseling

17 Oktober 2017 | Slowaakse Republiek, Poprad

Tricklandia

“Is dit nou wat ze noemen: ‘’trippen’’?!?!?’’.
Vanaf het moment dat ik begreep dat er nog een bezoekje aan het gezichtsbedrog-museum op de planning stond, was ik al helemaal enthousiast. Alle social media gebruikers hebben sowieso al een gezichtsbedrog-plaatje gezien. Vandaar dat ik enthousiast werd toen ik begon te visualiseren hoe het in het echt zou zijn om mee te maken. En ik ben ook zeker niet teleurgesteld! Ik denk dat ik, door de reacties van de medeleerlingen, ook mag spreken voor alle andere leerlingen. Het begon al bij een donkere kamer met een spiegel op elke wand met diepte naar voren. Super ‘’trippy’’ natuurlijk. En alsof dat nog niet alles was van het thema ‘spiegels’, volgde er ook nog een super lijpe spiegel doolhof. Vervolgens volgde er een vreemde kamer, dat duidelijk de werking van gezichtsbedrog naar voren bracht. Het was een schuin aflopende kamer, waardoor de persoon aan de linker kant super groot leek en de persoon aan de rechter kant een dwerg leek. We dachten dat het einde van alle leuke dingen was aangekomen, maar toen kwam er een Slowaakse medewerker die ons leidde naar een andere plek in het gebouw dat ons gezichtsbedrog liet ervaren door middel van zwaartekracht. In deze ruimte konden we allemaal de Micheal Jackson move, schuin voorover staan. TRIPPENNN DUS!!!!!
Kortom een super leuke ervaring dit museum!!

Merel Janssen & Pol van de Laar