eerste ontmoeting - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van uitwisseling Poprad - WaarBenJij.nu eerste ontmoeting - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van uitwisseling Poprad - WaarBenJij.nu

eerste ontmoeting

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg uitwisseling

15 Oktober 2017 | Slowaakse Republiek, Poprad

Om 18u op zaterdagavond zijn we vertrokken richting Poprad.
De reis is zeer voorspoedig verlopen. De verwarming in de bus was helaas defect, waardoor het erg warm was. Verder geen oponthoud. Bij de chauffeurswissel in Dresden wilde nog niemand ruilen met de groep die naar hongarije onderweg was. Ook zij waren op deze wisselplek.
Om 13.30u zijn we in een zonnig Poprad aangekomen. Er stond al een grote groep ouders en leerlingen te wachten. Na een aarzelend begin heeft iedereen zijn maatje gevonden. Verschillende leerlingen hebben al afgesproken om samen te eten, anderen gaan naar een ijshockey wedstrijd.
Tijd om te wennen aan elkaar, het gezin en de mooie omgeving.
Morgen meer info.

• 15 Oktober 2017 - 19:24

Ester:

Wat goed om te lezen dat de reis voorspoedig is verlopen en jullie ook mooi weer hebben! Top om op deze manier wat mee te kunnen leven. Goede nacht gewenst na zo'n lange reis verlangt iedereen waarschijnlijk enorm naar een lekker bed.

• 15 Oktober 2017 - 19:37

Esther (moeder Ivan):

Leuk om op deze manier op de hoogte te mogen blijven! Uit het app contact met mijn zoon proef ik dat het gezellig en goed is. Dat is niet alleen fijn maar toch ook een hele geruststelling voor het thuisfront ;-) Ook ik wens jullie een goede nachtrust toe!

• 16 Oktober 2017 - 19:12

Karolien:

Leuk om mee te lezen/kijken. Geweldige foto trouwens van de eerste ontmoeting van Roy met Martin!