dag 4 in Poprad - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van uitwisseling Poprad - WaarBenJij.nu dag 4 in Poprad - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van uitwisseling Poprad - WaarBenJij.nu

dag 4 in Poprad

Door: Tom en Thom

Blijf op de hoogte en volg uitwisseling

18 Oktober 2017 | Slowaakse Republiek, Poprad

Vandaag weer een bergwandeling op het programma.
Gisteren begon de dag met mist, maar vandaag weer een stralende dag.
De wandeling liep naar een restaurant bij een bergmeertje. Hier mochten de leerlingen lekker blijven chillen, maar er was ook de gelegenheid verder omhoog te klimmen. Tom en Thom zijn meegegaan naar boven. Hieronder hun verslag:
Poprad bergwandeling

Om acht uur zijn we met de bus richting de High Tattras gegaan. Onderweg kwamen we er achter dat we een paar mensen vergeten waren om op te halen, dus de bus waar de Slowaken in zitten is ze op gaan halen. Omdat de andere bus de leerlingen aan het ophalen was hadden wij een kleine pauze waar we even iets konden eten en onze benen konden strekken. Nadat we waren afgezet bij de High Tattras gingen we eerst een uurtje lopen naar een mooi meer met een motel erbij waar we iets konden drinken en eventueel eten. Voor de leerlingen die nog een mooie wandeling wouden maken was er de gelegenheid om de gehele berg te beklimmen. Deze zware maar zeker waardevolle wandeling heeft ongeveer 2 uur geduurd. Nadat we de top hadden bereikt zijn we weer naar het motel gegaan waar we nog even wat konden drinken en eten. Toen iedereen er klaar voor was hadden we een groepsfoto gemaakt met iedereen, de uitwisselingen en de leerlingen dus. Vervolgens hadden we nog een wandeling gemaakt om naar de bus gegaan. Uiteindelijk zijn we na de zware dag naar huis gegaan.