donderdag, Schiermonnikoog - Reisverslag uit Schiermonnikoog, Nederland van uitwisseling Poprad - WaarBenJij.nu donderdag, Schiermonnikoog - Reisverslag uit Schiermonnikoog, Nederland van uitwisseling Poprad - WaarBenJij.nu

donderdag, Schiermonnikoog

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg uitwisseling

09 Juni 2018 | Nederland, Schiermonnikoog

Poprad donderdag Schiermonnikoog

Om 8:00 vertrokken wij met de bus naar Schiermonnikoog. Toen wij aankwamen in Lauwersoog konden we al snel de boot op. Het bovendek was helemaal vol en dat was erg jammer want wij wilden allemaal in het zonnetje boven gaan zitten. De oplossing was om onze handdoeken op het autodek neer te leggen en tussen de auto’s te gaan zonnen. Na 45 minuten kwamen we aan op Schiermonnikoog, Toen we moesten wachten voor de fietsen, wat heeeeeeel lang duurde, begonnen wij de sport spullen van Sander af te pakken en te gaan voetballen, badmintonnen, volleyballen en nog meer. Toen wij eindelijk de fiets hadden gingen we meteen richting het strand. Daar hebben wij de hele dag gelegen in de zon bruin te bakken. We zijn paar keer de zee in gegaan met rilling door ons lijf, zout in de ogen en in ons mond. Voeten ondertussen helemaal kapot van de schelpen maar het was het allemaal waard. Kortom het was een heerlijke stranddag

Nina Veenstra